20120105

爱不单行

i know im abit late
but later better than never haha

i started to watch Hai Pai Tian Xin
hehe since everyone leaves good comment on this taiwan drama

i cant even remember when was my last taiwan drama

hmm

but anyway
this drama is sweet yet cute

the most important thing is
i learnt smtg from the drama


No one worths your tears


hehe


have been planning my itinerary for so long



haha

finalise my itinerary
so happy
n felt relieved


finally i've decided whr i want to go on my bday!
hoho

secret =D

CY's turning 21 soon




找不到人說心裡的寂寞

找不到人懂怕黑的折磨

找不到命中注定在一起的那個人

很多人都像我 一個人過生活



愛只有簡單筆畫 卻比想像複雜

恨安定愛變化 我愛過幾個人

也被愛過幾遍 卻還是沒能將幸福留下



愛是不可數的嗎 為何我還相信

它不是獨行俠 我在等一個人

在等我的永恆 告訴我愛不單行別害怕



用不完身邊泛濫的自由

開始怕孤單是一種詛咒

羨慕我能飛的人為何在天黑以後

還是寧願回到 愛情那個枷鎖


我在等一個人 在等我的永恆

告訴我愛不單行相信她






No comments: