20100516

♥ this song

Tis song catch my attention whenever it is being played by FM

whenever i in de car, i'll listen to it

n the stupid DJ 'll never say who is the singer n the name of the song

i love this song

sweet n real

finally i got it..

n here to share with u =)

三个字 凌加峻
你日日笑得这麽灿烂 我怎舍得你喊

做小丑我都愿意 爲了搏红顔一笑


从来没有这麽想一件事

原来有这麽一件事

才值得我们留恋 今天为你死都可以


*从前有那三个字 天天讲你知 

虽然没新意但有意思 

我储埋储埋这麽多诗句 

我只想你可以跟我一起笑 

从前那三个字 人人都钟意 

好不可思议 但是又有几个人真正明白 

那意思我只知道我只想你快乐*


趁住人多多讲讲心里话 

咁先至值回票价从此得你知我 

任何事都不会怕从来没有 

这麽想一件事原来有这麽一件事 才

值得我们留恋 今天真的为你死都可以


Repeat*


就算今天不再闯过昨日 

我怎麽讲都无谓

就算今天不再闯过昨日 

我愿意等下往再等下往 再等下往


从前有那三个字天天讲你知 

虽然没新意但有意思 我储埋储埋这麽多诗句 

我只想你可以跟我一起笑

从前那三个字 人人都钟意好不可思议 

但是又有几个人真正明白那意思

我只知道 我只想你快乐 我只想你快乐

**Ses, 那三个字 天天讲你知 虽然没新意但有意思**

3 comments:

roxanne said...

哈哈,choi ying,这首歌真得很好听
很欣赏你每次次俄的东西,让我学到很多很多
aligato..=)

roxanne said...

每次写的东西*

Chloe CY said...

hehe same same! n here to tel u, u r getting prettier n prettier! stay happy =D n get well soon =)